Web Designer

آموزش طراحی وب سایت

Web Designer

آموزش طراحی وب سایت

دم همگیتون گرم

سلام به همه دوستان گلم.

من متاسفانه هنوز زنده‌ام و دارم نفس می‌کشم.

خیلی وقت بود به این بلاگ سر نزده بودم! خیلی ها لطف کرده بودن و نظر داده بودن و ازم تشکر کرده بودن بعضی ها هم خیلی خیلی منو شرمنده خوشون کردن و بهم فحش داده بودن، البته مشکلی نیست "هرچه از دوست رسد نکوست" ما که ناراحت نشدیم.

بهتره این طوری موضوع رو بگم، این وبلاگ دیگه به روز نمیشه، من در حال حاظر یه وبلاگ دیگه دارم تو هاست شخصیم که اونو دارم به روز می کنم. ترجیح میدم آدرسش رو هم اینجا معرفی نکنم.

همتون موفق باشین حتی اونایی که بهم دشنام دادن، همتون رو دوس دارم .. سهیل .

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://ghasedack.com

آقا آدرس جدید بلاگت رو بده ما هم استفاده کنیم
بعد عمری امدی دلمون رو فقط ببری . سهیل جان تو که بی عرفت نبودی . بابا دمت گرم من منتظر آدرس وبلاگ یا سایتت هستم

رویا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
من کلی سوال دارم ازت
اگه ممکنه با من تماس بگیر یا آدرس ایمیلتو بده
lantern114@yahoo.com

شهرام پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

با سلام
ما در چت روم پالتالک به هموطنانمان کمک میکنیم
و بعضی اوقات با استفاده با برنامه TeamViewer به طور زنده و با تصویر راهنماییشان می کنیم .
راه خوبیست ،امتحان آن بی ارزش نیست.در صورت تمایل با من تماس بگیرید ، ضمنأ خوشحال میشوم از یادگیری طراحی سایت.
ای دی من در یاهو iiparsaii
و ایمل من iiparsaii@arcor.de
است و در صورت تماس خوشحال میگردم
از آلمان

سهراب چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام
برای آموزش به کمکت نیاز دارم لطفا ایمیلتو برام بفرست در ارتباط باشیم
ممنون میشم
yakhchal1358@yahoo.com

کیانوش دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

خاک برسرت برو بمیر پوخ عوضی این وبلاگه آخه تو داری
برو بمیر خر بیشعور عوضی پخ

مازیار avangar پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ق.ظ http://zendoon888.blogfa.com

تو کس خلی؟
نه واقعا میخوام بینم تو کسخلی؟
خوب ان اقا من اومدم بلاگ کیریتو دیدم مثلا بلاگ کیری تو چاقال باید از کدوم گوری بیارم کاشکی دم دستم بودی یه دور میکردمت دددد خوار کسه بیا اون بلاگ جدیدتو بده تا کونتو نگایدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد